torsdag den 10. december 2015

Tryk 2 hvis DE ønsker absolut ingen service !

Efter mandag at have sat alle resurser ind på at formulere en forståelig tekst til Telias Erhvervs afdeling vedr. deres totale mangel på kundeservice og opfølgning på henvendelser til samme ,er det med  stor lettelse i sindet at jeg idag blev kontaktet af Telias juridiske afdeling som nu havde set på min klage ,og var kommet frem til at jeg naturligvis havde retten på min side ,og at jeg ville blive løst af deres urimelige binding.
Sagen med Telia har dog fået mig til at overveje en ny tekst til min teleforsvarer, denne vil nu blive gennemgået af et forbruger panel som så skal give deres mening til kende.

Hallo, -De har nu 39  valg muligheder.----

Tryk 1 hvis De ønsker at klage over noget ,-De vil så blive sat ud på en linie som aldrig bliver besvaret, vi skal oplyse at det koster 29 øre i minuttet,og at linien automatisk bliver afbrudt efter 2 timer.
 Tryk 2 såfremt de ønsker at tale med første ledige medarbejder, en sådan har vi iøvrigt ikke haft siden 1989, han blev fyret efter at han sad så stille at han slukkede lyset med vores automatiske bevægelses sensor.De får naturligvis rædselfuld musik i ørerne mens De venter.
Tryk 3 hvis De ønsker at tale med ansvarlig chef, vi skal meddele at det koster 3 x udlandstakst, idet han altid er ude at rejse,og iøvrigt ikke er særlig ansvarlig.
Tryk 4 hvis de bare ønsker at komme tilbage til menyen, det kan De så kun gøre 10 gange og linien vil blive afbrudt.
Tryk 4- 39 og De vil blive sat ud på linien som aldrig bliver taget, men hvor de gratis kan hører rædselfuld musik i op til 2 timer, kun afbrudt af en stemme som husker Dem på at De stadig venter på absolut ingen SERVICE.

Dette er oplevelsen med at komme igennem til Telia,og jeg garantere at det aldrig vil komme til at foregå på "Det Gamle Keramikværksted" Vi har heldigvis så travlt med at lave keramik at vi ikke har tid til at passe en automatisk telefonsvarer,men vi kan kontaktes direkte på tlf. 20499095, og det er De meget velkommen til at gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar